Associationer :)

Tisdagen den 5 oktober 2010. Vi har svenskalektion snart och jag har inte läst ut boken vi skulle läsa. Jag har inte ens läst hälften, men nästan. Igår var den sista visningen över. Nu är det slut på visningar, jätteskönt. Den här veckan kommer vi förmodligen att veta vilka som ska köpa huset. Man får börja bjuda idag så det kanske redan är någon som bjudit :D hoppas priset går upp mycket.

Jag har lust att åka in till stan. Jag var ju i stan med en klasskompis igår och köpte kanelbullar. Mamma hade ju beställt. Jag köpte tre stycken. Men det var typ jättekort och jag vill åka in på standag, eller asså jag får lust att göra det ibland. Vid vissa tillfällen. Som nyss när jag gick på toa och det luktade gott där inne och då associerade jag det till toan på Chaikhana, fråga inte varför.


Källa


Här är bullarna jag köpte :D



Jag pratade ju om att jag kanske skulle lägga upp en bild på Grännapajen:

Utan florsocker:



Med florsocker:



Ingredienserna (till pajen) som jag köpte:



Här är en busig kisse som gick och lade sig på ett ställe han egentligen inte får:



Jag funderar på, eller jag vill, och typ planerar, att baka cupcakes, och så vill jag åka till Cupcake STLHM



Källa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0