Att Titta På Potatismos

NO! Vi har matte nu och vår lärare har precis sagt att han INTE  har rättat våra prov, men vi ska få tillbaka dem på måndag i alla fall.

Igår hittade min kompis en mobil på bussen O: och han vågade inte ringa personens mamma så han bad mig men jag fattade inte vad han menade... jag trodde typ att jag skulle ringa hans mamma... men i alla fall så ringde BL till hennes (som vi skulle få reda på sen) mamma. Och eftersom jag bodde närmast bestämde vi att jag skulle gå av på stationen innan stationen innan den stationen jag brukar gå av på och där stog en 10 - årig flicka och väntade på mig och gav mig 50 kr i hittelön (fast den ska han som hittade den få) och sen fick jag gå hem, men det är inte så långt så det gick bra!

Jag hann inte skriva klart det här inlägget förut så vi har slutat matten nu och sitter och väntar på att Nk ska börja.

Vad var det mer jag skulle berätta, juste! BL började skriva en novell på min dator, men det var precis innan hon skulle gå av, så jag fortsatte. Här är den:

HEJxD hur mår du?

jag har aldrig sett hans ögonfärg för jag blir alltid för förtrollad av hans djupa blick varje gång jag ser hans fina näsa som ser ut som en get vilket jag tycker är jättefint. Varje gång jag ser honom tittar jag på näsan och svimmar.

Jag tittade på potatismoset. Jag såg vilken fin gul färg det hade och tänkte, suck, vad underbart det skulle vara att smaka. Du vet, potatismos har en tendens att skimra på ett så universiellt sätt som jag tycker är tufft. Det är nästan så man svimmar då också. Men bara nästan. Tänk om jag faktiskt skulle svimma när jag tittar på potatismos! Det skulle ni tycka var bra kul va!!! Kan ni tänka er något coolare? DET KAN INTE JAG!!!

Något mer jag INTE KAN, är att ta bort de här små plastgrejerna längst ut på skosnörena som har ett namn på engelska. Tänk er va!? Att INTE KUNNA ta bort dom?! Fy va fränt, asså!

Nu när ni vet hur cool jag är kommer ni säkert adda mig på facebook. Jag heter Fina Lisa Med Båg Glas Ögon som inte gillar sär skrivning och stora BOKSTÄVER.
©BL och Yoleia



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0