Det snöar

Undrar om det kommer bli ett nytt vinterkaos igen. Idag var det växelfel i kragstalund så jag blev sen...

Pga snön kom jag till skolan och såg ut som pippi. Jag hade svarta prickar i ansiktet. Från mascaran alltså...

Nu orkar jag typ inte skriva mer...

Eller jo kanske. Igår hade vi studiedag så jag slapp skolan :) Men mamma kom på lite försent att jag hade kunnat följa med henne och hennes väninna i tjänsten inne i stan. Jag hade ju egentligen velat göra nåt igår. När man är ledig så där en dag. Då vill man ju liksom hitta på något :) Fast jag gav väl upp det till slut och stannade hemma och städade. Det blev i alla fall fint i mitt rum och på toan. Det är ju inte kul att ha en snuskig toa liksom.

Jag måste skriva klart det där brevet som var engelskaläxa till på måndag.

Men nu har jag Nk, typ, fast vi ska ha klassråd nu.

Chao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0