Mycket snack om cupcakes på sistone

Jag har precis haft naturkunskapsprov (ett prov jag inte ska nämna mer) och jag blev klar tidigt så jag har suttit och lagt till mobilnummer till mina klasskompisar från en klasslista med namn och nummer som vi har uppe på google docs och som jag tycker är riktigt bra. Vi har haft den där i typ flera veckor och jag har inte lagt till några nummer förrän nu... man får ju hoppas att inga klasskompisar läser det här.. hehe ;P.

Idag bär det av till stan idag i alla fall, jag fick bekräftelsen i morse och jag ska försöka komma iväg så tidigt som möjligt. Jag får hoppas på att komma iväg från spanskan lite tidigare.

BL vill köpa nya jeans och jag vill köpa lite ingredienser till cupckakes som jag ska baka ikväll eller imorgon. Dessutom kanske jag vill till cupckakebageriet. Väldigt mycket prat om cupcakes på sistone... Men de är ju goda.

Hoppas mina brhes blir klara med provet snart så vi kan gå coh käka ;)

PS. Jag har med mig kameran så jag kan plåta lite bilder från min och BL:s dag på stan, eller eftermiddag snarare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0