Super Mario

Den här helgen tog jag med datorn hem eftersom jag använder min sport- bag som skolväska, lite stor men den funkar, och den går inte sönder så lätt som den andra, min finare adidas- väska.

Men det blev inget bloggande i alla fall och det beror delvis på att jag sov över hos BL och hennes familj från lördag till söndag. Vårt internet har dessutom inte kommit tillbaka fast det skulle göra det i fredags egentligen...

Det var kul att sova över hos henne. Vi gjorde kola i micron som såg ut som bajs men var jättegod. Och vi spelade Super Mario Galaxy 2. Det var kul. Men vi klarade inte "bossen" (dom kallas tydligen inte bossar i Super Mario Galaxy 2) som ser ut som en stor orm och låter som ett tåg. Det är Brewsers sons husdjur, typ. Jag får fråga BL om dom klarat den sen.



Källa

Igår innan pianot köpte jag lite nya kläder, en tröja och ett par mjukisbyxor på H&M Divided. Dom var fina. Och nu har jag börjat spela med 2 händer! :)

Tycker ni också att veckorna går för fort?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0