Min helg

Vi har typ inget internet hemma så jag får blogga på den här 10 minutersrasten från engelskan. Efter rasten ska vi visa våra presentationer där vi ger instruktoner på engelska. Jag spelade in en film med BL i fredags där jag bakar cupcakes. Sen klippte jag den i imovie i söndags och jag hoppas att den blir bra.

Husförsäljningen har gått bra på sistone försten. Men det är inte sålt än. Jag kanske får reda på mer i eftermiddag när jag kommer hem.

Jag har ingen pianolektion idag så jag åker hem direkt efter skolan på en måndag för första gången sen jag började här tror jag!

Så här såg cupcakesen ut när de var klara :)




Och såhär:



Jag och BL var ju i stan föresten i fredags och jag skulle ju ta med mig kameran... och nu måste jag bekänna en sak... JAG TOG MED DEN! haha, där lurade jag dig allt!

Här är lite bilder:

Tog lite bilder från en busshållplats:



BL hade köpt en latte och här pluggar hon till sitt musikprov:



HELT OTROLIGT! Vi såg den här reklamskylten på stureplan och man kunde ringa från den!! Det var reklam för Tele 2 hemtelefoni och BL ringde hem och frågade om hon fick sova över hos mig från den! Riktiga knappar!





Om man köper meny på subway får man chips och dryck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0