Vi är författare

Nu ska vi snart ha klassfoto! Vi ska se ut som författare eftersom vi får spexa. Nu vill vår mentor att vi ska rösta på elevrådsordförande, men jag ska inte rösta eftersom jag... inte röstar och så där. Jaja nog med det.

Nu trodde jag nästan det var idag som jag och BL skulle till stan. Men det är i morgon. Det ska bli kul... hoppas jag. Jag och BL brukar tjafsa ganska mycket... Men jag ska försöka att vara snäll. Men jag tycker faktiskt inte att hon är så jättesnäll mot mig också så jag hoppas att hon läser det här och förstår det. Det gäller inte bara riktigt elaka saker men det är viktigt att man kan känna sig säker med en kompis och inte bli föröjligad och så där, sen har det ju med ödmjukhet att göra också. Nu kanske inte ni fattar nånting, men ändå.

Nu ska vi rösta på "din kompis" och det ska jag rösta på, haha, lite ironiskt med tanke på det jag skrev förut. Vem ska jag rösta på?

Oh no! Nu råkade jag svälja mitt tuggumi!!

Nu är vi i fotorummet ovh har tagit gruppfotot och det gick bra, nu väntar vi på att bli uppropade till singelfotona.

Vi kanske åker hit i morgon


Källa

Jag tänkte slå två flugor i en smäll och spela in min engelska- instruktionsvideo när jag bakar cupcakes. Jag måste bara kolla upp vad som behövs och handla det. Jag kan göra det i morgon (handla alltså). Jag kan ta med min kamera också och plåta lite bilder till bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0