blablabla

Nu har jag registrerat mitt csn- kort, passade på att göra det innan skolan börjar. Jag kommer hit lite tidigt på tisdagar. Snart är det dags att göra matteprov 2, VG och MVG- delen.
Jag kunde inte somna i går kväll. Det blev som jag befarade i mitt förra inlägg. Jag drack ju den där latten vid halv 6 tiden och det är egentligen för sent. Jag försökte somna men sen gav jag upp och tittade på "The Last Song" istället. Det är underbart att ha en egen laptop eftersom jag kan titta på den, liggandes i sängen. Det är kul eftersom det är en helt ny upplevelse för mig att kunna titta på film i sängen mitt i natten istället för i V- rummet. Nu måste jag dra, tjadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0