Subways and Buses

Igår registrerade ju jag mitt CSN- kort om ni kommer ihåg det;p och då får man ju vissa rabatter. Jag såg att man fick förmåner på onlinepizza.se och eftersom vi ska flytta... mer lokalt så tycker jag det här med pizzaleverans är intressant. Så jag gick in där och kollade, och kände mig lite udda som är inne och kollar på pizzor och sånt i skolan, hehe, och tyvärr levererar inte Subway till vår nya adress, för att de ska leverera måste man typ bo inne i stan på Sveavägen eller nåt. Dit levererar dom, det vet jag i alla fall.
Det fanns också, lite lustigt, ett sushiställe som levererar ända ut till oss där vi bor nu!! Men det kostar alltid typ 300 spänn att få hemkörning av dem, oavsett var man bor...
Det fanns ett verkar det som, rätt bra pizzaställe som leverar till vår nya adress, men de hade inga studentrabbatter :(
Nu säger min lärare att vi ska fundera på ett enkelt ämne som vi kan göra en presentation av. Vad ska jag ta?
Jag köpte nya jeans igår föresten. Jag lämnade tillbaka de som jag köpte förut. Eftersom de var felsydda kunde jag lämna tillbaka dom och få pengarna tillbaka. Dessutom passade de mig inte helt. De var snygga och så, men fick mig att se fet ut. Och det vill man ju inte! Usch!
Jag tog min gamla buss idag också och träffade gamla kompisar från min förra skola, trevligt, trevligt :) Fast jag kom försent till skolan... av nån anledning.
Måste försöka samla information om... vad jag nu ska göra en presentation av!
Jag kan absolut rekommendera er att gå och äta på Subway, de e jättegott! ;)
Källa, buss
Källa, Subway
Källa, tunnelbana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0