Ur Form

Jag tror inte jag har berättat så mycket som hänt mig. Det har hänt lite intressanta saker. Igår efter skolan åkte jag till min syster och studerade men jag var lite ur form typ.
Jag berättar från början:
När jag gick till skolan var jag inte så varmt klädd. Jag blev typ svettig(mkt trevligt, hehe, men det är viktigt för berättelsen), eftersom jag gick ganska snabbt. Och så började jag frysa såhär lite konstigt, och sen började jag känna mig lite yr typ, och trött kanske, fast inte såhär yr att jag vinglar och så. Jag tog tempern och fick en ibumetin av min syster, och halstabletter :) Tempern blev 37.7 och det är ju lite misstänkt liksom, det är nog lite feber. I alla fall sen när jag kommit hem och skulle gå och lägga mig trodde inte mina föräldrar helt på mig, de trodde att jag bara var trött eller nåt. Och tempern blev lägre än vad den hade varit hos min syster. Pappa tyckte att jag skulle känna efter på morgonen och i morse kände jag mig inte så, riktigt lika som i går kväll. Jag vet inte om det var inbillning eller nåt kvällen innan men jag tror inte riktigt det helt. Lite kanske jag föreställde mig, men jag vet inte, min syster tyckte att jag såg mosig ut också, och jag var inte riktigt mig själv.
Hur som helst är jag i skolan nu och jag tror att webbdesignen ska börja snart.
Chao! Från yoleia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0