80- tal och hästar!

Den 27 sptember 2010, facobook är fortfarande blockat från skolans nätverk, det har det varit sen i torsdags och vi (i all fall inte jag) vet inte varför. Jag ska berätta om min helg nu eftersom jag lämnade kvar datorn i skolan, jag ville inte gå omkring och bära på den, jag skulle ju inte hem direkt. Men först ska jag säga att vi har haft matteprov nu på morgonen och det gick ganska bra. Vår mattelärare är tydligen väldigt angelägen om att vi inte ska fuska eftersom han hade satt upp värsta träskivorna på varje bänk mellan de två platserna.

I fredags köpte jag lite nya kläder. Jag köpte ett par jeans, jag kanske lägger upp en bild sen, och en, typ t - shirt eller nåt, det kallas väl top men det låter så töntigt att säga/skriva.
När vi (BL och jag) skulle åka hem hade vi lite bråttom och jag skulle köpa de där jeansen som jag hade provat innan men väntat med att köpa. Jag ville köpa en mocca latte också och BL ville köpa en frapino så medan jag skulle betala så gick hon och köpte det åt oss, men jag fick ingen grädde på min mocca latte, BL trodde inte att jag ville ha det, och det är ju förståeligt... hrmhm...!

Lördagen var rolig, först gick jag i tjänsten på förmiddagen, fikade 2 gånger :) Sen på kvällen gick jag på 80- talsfest och det var jättekul :D HÄST! (Interskämt jag inte förväntar mig att alla ska förstå, hehe) Asså vi körde tecken, och det andra "lagets" tecken var "HÄST!" hehe, så det blev "lite" kul.
Jag har inte kameran här nu men jag lägger upp lite bilder på min outfit sen. Jag hade typ vanliga kläder med 80- tals- frisyr, massa armband, jättemycket blå ögonskugga och speciella och iögonfallande solglasögon (som jag inte hade på mig hela tiden eftersom det är jobbigt, och inte bra, för ögonen att ha det inomhus).

Idag är det piano och efter skolan idag ska jag och pappa köpa ett nytt keyboard med vägda tangenter så jag kan öva hemma :)

Chao // yoleia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0